Dirkamo za napredek
Domov > Audi F1® Project
Natančno. Odločno. Z ekipo.
Največje trenutke v zgodovini znamke Audi so zaznamovale pogumne vizije in napredne inovacije, pionirske tehnologije in revolucionarni design. Meje? So za to, da jih presežemo. Leta 2026 nas tako čaka naslednji in največji izziv doslej: Formula 1®. Za Audi je F1 več kot le športni avtomobilizem, je del nečesa večjega: vstop v to tekmovanje odraža miselnost in zagotavlja spektakularno kuliso za ponazoritev slogana "Prednost je v tehniki". Izziv je sprejet. Odštevanje se prične.
Pri prikazanem vozilu gre za konceptno vozilo Audi R26 Concept.
Pri prikazanem vozilu gre za konceptno vozilo Audi R26 Concept.
Pri prikazanem vozilu gre za konceptno vozilo Audi R26 Concept.
Pri prikazanem vozilu gre za konceptno vozilo Audi R26 Concept.
Izzivalec. Tekmec. Prvak.
Audi je slavil na vsaki večji avtomobilski dirki, ki se je je udeležil: od začetkov v Alpah do legendarnih srebrnih puščic Auto Uniona, od revolucionarnih zmag v rallyju, slavja na vzdržljivostnih preizkušnjah v Le Mansu pa vse do prvenstva DTM in rallyja Dakar. Od aerodinamike in lahke gradnje do pogona quattro, motorjev TDI in modelov e-tron: s to več kot 100-letno tradicijo športnega avtomobilizma se Audi zdaj podaja v svet Formule 1®. Z enako ambicioznostjo, s kakršno je dosegel vse pretekle uspehe, in potrebnim spoštovanjem do samega izziva.
Pogon quattro je spremenil vse
1981. Audi quattro. Spremenjena pravila igre. S stalnim štirikolesnim pogonom je Audi nadvladal svet rallyja. Michèle Mouton je kot prva ženska dosegla zmago v skupni razvrstitvi. Skupno: dva naslova prvaka med proizvajalci in dva naslova prvaka med vozniki. Štirikolesni pogon je postal pravilo. Vse do danes.
Uspeh na dirkalni stezi
Pogon quattro na asfaltu? Seveda. V letih 1988 in 1989 je Audi prevladoval na ameriških avtomobilskih dirkah Trans-Am in IMSA GTO. Leta 1990 je z vozilom Audi V8 quattro vstopil v prvenstvo DTM. Prva sezona, zmaga v skupni razvrstitvi. Naslednje leto je ubranil naslov prvaka, kar do takrat ni uspelo še nobenemu drugemu proizvajalcu.
Zmaga v puščavi
Leta 2022 je Audi svoj Audi RS Q e-tron poslal v puščavo. Prototip vozila z nizkimi vrednostmi emisij CO₂ in električnim pogonom, visokonapetostno baterijo in pretvornikom energije¹. Izjemne obremenitve za voznika in vozilo. Audi se je že v tretjem poskusu leta 2024 s skupno zmago zapisal v zgodovino športnega avtomobilizma.
¹Audi RS Q e-tron združuje električni pogonski sklop in sistem pretvornika energije, ki ga sestavljata motor TFSI in alternator.
Izberite svojo dirkalno barvo
Vstop v Formulo 1® predstavlja več kot samo športne ambicije. Športni avtomobilizem je zasidran globoko v genskem zapisu znamke Audi, kar ponazarja tudi ta ekskluzivni izbor opcijskih barv zunanjosti, ki izhajajo iz športnega avtomobilizma. Vsaka pripoveduje svojo zgodbo – o zmagah, dirkalnih stezah, legendah. Prvinska moč, izražena z barvo.
Ameriški način dirkanja
Ameriške vzdržljivostne preizkušnje – tukaj se Audi počuti kot doma. Ovalna steza dirkališča Daytona International Speedway na vzhodni obali Floride je bila priča številnim zmagam znamke Audi. Daytonsko siva barva v sebi nosi vse te zgodbe o uspehih. Večplastna, temna, suverena barva z žlahtnim bisernim učinkom za Audi RS e-tron GT performance².
²Audi RS e-tron GT performance: poraba goriva (kombinirana vožnja): 20,8–18,7 kWh/100 km; emisije CO₂ (kombinirana vožnja): 0 g/km; emisijski standard: A.
Intenzivno italijanska
2018. Misano. Italija. World Circuit Marco Simoncelli. Prva nočna dirka v zgodovini prvenstva DTM. Kako izstopati pod žarometi? S svetlečim, intenzivnim, edinstvenim barvnim odtenkom. Nastala je misano rdeča barva. Audi RS Q8 SUV performance³ s to barvo uteleša čisto in edinstveno dinamiko zmogljivega športnega terenskega vozila – tudi podnevi.
³Audi RS Q8 SUV performance: poraba goriva (kombinirana vožnja): 13,6–13,1 l/100 km; emisije CO₂ (kombinirana vožnja): 310–297 g/km; emisijski standard: G.
Vegas kliče!
Živahno življenje, utripajoče neonske luči: ko se Formula 1® požene po dirkališču Strip Circuit, se Las Vegas prelevi v kuliso hitrosti in spektakla. Vegas rumena barva to energijo prenaša na Audi RS 3 Sportback⁴. Mogočnost, prezenca, nezamenljivost.
⁴Audi RS 3 Sportback: poraba goriva (kombinirana vožnja): 9,6–9,3 l/100 km; emisije CO₂ (kombinirana vožnja): 217–211 g/km; emisijski standard: G.
V blišču uspeha
Alberto Ascari je svet Formule 1® zaznamoval v 50. letih prejšnjega stoletja. Po njem imenovano dirkališče Circuito Ascari blizu Málage še danes postavlja visoke zahteve voznikom in vozilom. Ascarijevo modra barva vozilo Audi SQ6 Sportback e-tron⁵ poudarja na enak način, kot si je dirkaška legenda prislužila svoj status – s prefinjenostjo in natančnostjo.
⁵Audi SQ6 e-tron: poraba električne energije (kombinirana vožnja): 18,9–15,6 kWh/100 km; emisije CO2 (kombinirana vožnja): 0 g/km; emisijski standard: A.
Popolno brezčasje
Zelo angleško! Na Goodwoodskem festivalu hitrosti v angleški grofiji West Sussex se srečajo preteklost, sedanjost in prihodnost športnega avtomobilizma. Nasičena, temna goodwoodsko zelena barva vozila Audi SQ5 Sportback⁶ to brezčasnost povezuje z britansko zmernostjo in znano zmogljivostjo vozil Audi. Klasična, a vendar napredna.
⁶Audi SQ5 Sportback: poraba goriva (kombinirana vožnja): 8,8–8,1 l/100 km; emisije CO₂ (kombinirana vožnja): 200–184 g/km; emisijski standard: G.
* Pri prikazanem vozilu gre za konceptno vozilo Audi R26 Concept.